درد دل های یک کامپیوتری

هیچ کس همراه نیست! ............... تنهای اول

درد دل های یک کامپیوتری

هیچ کس همراه نیست! ............... تنهای اول

درد دل های یک کامپیوتری

به نام تنها رفیق تنهاییم...
اینجا قراره وبلاگ منِ تنها باشه!!
حالا کی همت کنم و شروع کنم به پست گذاشتن الله اعلم! ;)

پیام های کوتاه

کلمات کلیدی

بایگانی

قالب فارسی فروشگاهی Viper

viper قالب فارسی فروشگاهی Viper

با سلام به همه دوستان عزیز

امروز در خدمتتون هستیم با یک قالب فروشگاهی زیبا به نام Viper.

این قالب محصول web2feel است که در حال فارسی سازی آن بودیم که متوجه شدیم تیم DBSTheme آن را فارسی کرده اند و در سایت خودشان منتشر کرده اند و ما هم چون کار تکراری نکنیم از فارسی سازی دست کشیدیم و همان پوسته را منتشر کردیم.

امکانات خوبی در این پوسته گنجانده شده که بنر تبلیغاتی , فروش ویژه , منو زیر منو و اسلایدر چند مورد از شاخص ترین آنهاست.

خب توضیحات ما کافی است به توضیحات تیم فارسی ساز توجه کنید :

قالب فروشگاهی Viper هم در سایدبار و هم در فوتر از ابزارک پشتیبانی میکند. درج محصولات همانند سایر قالبهای فروشگاهی وردپرس، با استفاده از زمینه های دلخواه کامل می شود و می توانید برای فروش محصولات سیستم های همکاری در فروش همچنین فروش از طریق لینک خرید پنل پستی خودتان، از آن بهره بگیرید.
سئو از مباحث حائز اهمیت در مورد فروشگاههای اینترنتی به شمار می رود که اصول آن در این مورد خاص و در این قالب رایگان در سطحی ایده آل رعایت شده است. پس نگرانی از بابت بهینه بود قالب فروشگاه خود نیز نخواهید داشت و Viper آن را برای شما تضمین میکند!
رنگ بندی حرفه ای قالب، آسایش بازدید کننده در سایت فروشگاهیتان را تضمین میکند و این نیز به افزایش شانس فروشتان منجر خواهد شد. همچنین سادگی پروسه ثبت سفارش که در Viper ایجاد شده است، یکی دیگر از فاکتورهای این قالب زیبا برای بهبود میزان فروشتان به شمار می رود: کلیک روی دکمه ثبت سفارش و بعد ثبت سفارش!